اساسی ترین نیاز مردم برق است


مهندس کریمی برق را يكي از اساسي ترين و زیر بنایی ترین نياز مردم دانست و گفت : نوع خدماتي كه توسط كارگران پر تلاش در صنعت برق انجام مي شود به گونه اي است كه اثرات زيادي در رفاه و معيشت مردم دارد.
مراسم بزرگداشت روز جهانی کارو کارگر، به منظور تقدیر از بازنشستگان و کارگران نمونه ، با حضور مهندس عبدالعزیز کریمی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس ، معاونین ، مدیران و متخصصین این شرکت در تالار شهدای برق فارس برگزار شد .

به گزارش برق نیوز, مهندس عبدالعزيز كريمي مدیر عامل این شرکت ، از تلاشگران خدوم اين صنعت حياتي تقدير و تشكر نمود و آمادگي متخصصين عرصه صنعت برق در راستاي تامين برق پايدار و مطمئن به مشتركين را اعلام کرد .

مهندس کریمی برق را يكي از اساسي ترين و زیر بنایی ترین نياز مردم دانست و گفت : نوع خدماتي كه توسط كارگران پر تلاش در صنعت برق انجام مي شود به گونه اي است كه اثرات زيادي در رفاه و معيشت مردم دارد .

لذا خدا را شاکریم که با همت شبانه روزی و خستگی ناپذیر کارگران و تلاشگران این صنعت ، شاهد تامين برق پايدار هستيم و امیدوارم با یاری خدا و تلاش کارکنان خدوم برق فارس و بوشهر ، تابستان امسال نیز همچون گذشته نظاره گر امتداد خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف این دو استان پهناور باشیم .

مدیر عامل برق فارس با استناد به آيات و روايات اسلامي ، جايگاه كار و كارگر و شان و منزلت آنان را بسيار بلند و رفيع دانست و از تلاش شبانه روزي كارگران عرصه صنعت برق ، تقدير و تشكركرد .وی در ادامه به فرهنگ کار و جوامعی که مردم آن جوهره کار دارند اشاره کرد و گفت : دانش بدون کار فایده ندارد ، دانش افراد زمانی ارزش دارد که تبدیل به ثروت شود و این توفیق صرفاً با تلاش و کار حاصل خواهد شد .

لذا انتظار است در جوامع اسلامی به کار و تلاش بیش از اینها توجه شود .گزارش ارسالي حاكي از اين است كه در پایان مراسم یاد شده با اجرای تواشیح ، مسابقه و برنامه های هنری ، از بازنشستگان و کارگران نمونه این صنعت با اهداء لوح تقدیر ، تجلیل به عمل آمد .

منبع : برق نیوز

 

نظر خود را بنویسید