مردم باید در جریان قیمت تمام شده برق قرار گیرند

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای زنجان در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان ، به ارائه گزارشی از وضعیت شبکه و تولید نیروگاهی و همچنین ظرفیتهای موجود جهت افزایش تولید انرژی برق در منطقه پرداخت.

به گزارش برق نیوز, مدیر عامل شرکت برق منطقه ای زنجان در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان ، به ارائه گزارشی از وضعیت شبکه و تولید نیروگاهی و همچنین ظرفیتهای موجود جهت افزایش تولید انرژی برق در منطقه پرداخت.

آیت الله علی خاتمی در این دیدار ضمن قدر دانی از ارائه گزارش مهندس قاضی زاده ، روز صنعت برق را گرامیداشت و افزود : آنچه که امروز مهم است برخورد عالمانه و جدی در خصوص انرژی، به لحاظ تولید و مصرف است چرا که هر دو هزینه گزاف به دوش دولت و ملت دارند. ایشان درادامه به اقتصادمقاومتی اشاره کردو ابراز داشت : در بخش تولید باید اطلاع رسانی مناسب از قیمت تمام شده به جامعه و مردم ارائه شود و نیز در خصوص مصرف نیز فرهنگ سازی صحیح صورت گیرد .

نماینده ولی فقیه استان به استفاده از استعدادهای نیروهای مستعد و جوان کشور اشاره کرد و عنوان نمود : بطور مثال ما در بخش سیکل ترکیبی نسبت به کشور های پیشرفته عقب هستیم و این عقب ماندگی را باید با خلاقیت جوانان و با اعتماد به این قشر بزرگ جبران کنیم.

در این دیدار مهندس قاضی زاده به اقدامات صورت گرفته در بخش نیروگاهی اشاره کرد و اظهار داشت : این اقدامات در صورت حصول نتیجه به توان تولید برق در منطقه و رشد اقتصادی و صنعتی کمک شایانی خواهد نمود.

وی در ادامه با اشاره به پیگیری های بعمل آمده توسط مسئولین استان بویژه مهندس انصاری استاندار زنجان برای نیروگاههای 2و4 گفت : این نیروگاهها در مرحله واگذاری به پیمانکارمی باشد که در صورت به نتیجه رسیدن آن استان شاهد تحول بزرگی در رشد و توسعه خواهد بود .

منبع : برق نیوز

نظر خود را بنویسید