پیک مصرف برق کشور اعلام شد

بعد از اعلام صرفه جویی از سوی مشترکین که توسط چیت چیان وزیر محترم نیرو عنوان شد، شرکت توزیع برق، پیک مصرف فصل تابستان را اعلام نمود.افشین روشن‌میلانی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اظهار داشت: امروزه شدت مصرف انرژی یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های کشور است که متاسفانه میزان شدت مصرف انرژی در کشور سه برابر متوسط جهانی آن است.

وی گفت: ما با ساده‌ترین روش‌ها، با تفکر و دقت در نحوه مصرف برق، می‌توانیم این مصرف را به خوبی مدیریت کنیم.

روشن‌میلانی با اشاره به پیک مصرف برق در تابستان تأکید کرد: بازه زمانی یک ماهه در فصل گرما که معمولا پانزده تیر تا پانزده مرداد ماه اتفاق می‌افتد، پیک مصرف برق به حساب می‌آید و بدین ترتیب وظیفه ی همه ماست تا با تلاش و درایت کمک کنیم تا شهر، منطقه و کشور از این دوره بحرانی با موفقیت و بدون خاموشی عبور کند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق تبریز تاکنون با همکاری بسیج ادارات، با تعامل با مشترکان صنعتی و با اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی از قبیل تهیه و پخش برنامه‌های مختلف مدیریت مصرف از صدا و سیمای مرکز استان، برگزاری مسابقات، چاپ کتاب‌ها و جزوات آموزشی و ارائه راهکارهای مختلف تلاش کرده است تا مشترکان را در مدیریت مصرف سهیم کند و تاکنون نیز در این زمینه نتایج خوبی حاصل شده است.

روشن‌میلانی به مسابقه اصلاح الگوی مصرف اشاره کرد و گفت: با برگزاری مسابقه اصلاح الگوی مصرف بین مشترکان خانگی و تجاری و رصد و پایش مصرف برق در بازه زمانی مشخص شده، توانستیم مشارکت این دسته از مشترکان را نیز در مدیریت مصرف جذب کنیم.

در چهارمین همایش مدیریت مصرف برق، ۴۰ نفر از مشترکان خانگی و تجاری که در مسابقه بزرگ اصلاح الگوی مصرف سال ۹۴ شرکت کرده بودند، با اهدای لوح تقدیر و سکه ربع بهار آزادی تجلیل شدند.

به ۱۵ ارگان دولتی برتر که در سال ۹۴ با طرح‌های تشویقی مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تبریز همکاری داشتند، لوح سپاس اهدا شد.

منبع : تاسیسات نیوز

نظر خود را بنویسید