نمایشگاه جانبی یازدهمین همایش بین‌المللی انرژی گشایش یافت

این نمایشگاه در مساحتی افزون بر 300 مترمربع با حضور 500 شرکت داخلی به عنوان نمونه ای از شرکت‌های توانمند کشور انتخاب و فعالیت ها و عملکرد های خود را در حوزه صنعت انرژی به نمایش گذاشته اند.

نمایشگاه جانبی یازدهمین همایش بین‌المللی انرژی با حضور وزیر نیرو، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و سایر مقام‌های ارشد صنعت برق و انرژی کشور در حاشیه برگزاری همایش بین‌المللی انرژی گشایش یافت.

به‌گزارش برق نیوز، این نمایشگاه در مساحتی افزون بر 300 مترمربع با حضور 500 شرکت داخلی به عنوان نمونه ای از شرکت های توانمند کشور انتخاب و فعالیت‌ها و عملکردهای خود را در حوزه صنعت انرژی به نمایش گذاشته‌اند.

این همایش به‌عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی متخصصان و مدیران بخش انرژی کشور، با حضور وزیر نیرو، از صبح امروز (دوشنبه) آغاز به کار کرده و شعار یازدهمین دوره این همایش با تمرکز بر موضوع‌های سیاستی و کاربردی بخش انرژی، "پویایی انرژی در جهان در حال تغییر" انتخاب شده است.

این نمایشگاه فرصتی برای شرکت‌ها و مؤسسات فعال در حوزه انرژی برای ارائه آخرین دستاوردهای خود به شمار می‌رود که در یک فضای علمی مورد توجه مخاطبان قرار خواهد گرفت.

در این دوره یک شرکت از کشور ترکیه نیز حضور دارد و محصولات خود را در زمینه برق ارائه کرده است.

منبع : برق نیوز

نظر خود را بنویسید