توزیع برق قدس موظف به برطرف کردن خسارات برقی انفجار شهران است

مدیر عامل توزیع برق تهران بزرگ گفت: شرکت توزیع برق قدس موظف است که خسارات ایجاد شده در این زمینه را به‌طور کامل بررسی و با ارائه‌ی گزارش برطرف کند. در پایان نیز میزان کل خسارات به استانداری ابلاغ خواهد شد.
به گزارش برق نیوز، "هاشمی" - مدیر عامل توزیع برق تهران بزرگ - با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای رفع مشکل قطعی برق منطقه شهران گفت: تاکنون تمام اقدامات لازم انجام شده و تا زمانی که گودال ایجاد شده به طور کامل پرنشود، نمی‌توان اقدام بیشتری انجام داد.

وی در خصوص برآورد میزان خسارت به تجهیزات برقی اظهار کرد: تا زمانی که کار به صورت کامل انجام نشود، نمی‌توان عدد دقیقی را اعلام کرد.

مدیر عامل توزیع برق تهران بزرگ در خصوص مشترکانی که کنتورهای برق آنها دچار سوختگی شده است، گفت: این افراد می‌توانند با مراجعه به شرکت توزیع برق قدس و ارائه‌ی گزارش مشکل خود را برطرف کنند.

به گفته "هاشمی" شرکت توزیع برق قدس موظف است که خسارات ایجاد شده در این زمینه را به‌طور کامل بررسی و با ارائه‌ی گزارش برطرف کند. در پایان نیز میزان کل خسارات به استانداری ابلاغ خواهد شد.

ساعت ۴:۳۷ بامداد روز جمعه در هنگام حفاری پروژه خط ۶ مترو تهران تجهیزات حفاری با لوله گاز برخورد کرد که باعث انفجار و قطعی آب و برق و گاز در منطقه شهران شد.
منبع: ایسنا

نظر خود را بنویسید