بازدید بيش از 40 هزار نفر از شانزدهمین نمايشگاه صنعت برق ایران

مشاور وزیر و سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت نیرو در آیین اختتامیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی برق گفت: خوشبختانه بازدیدها از نمایشگاه سال جاری بسیار خوب بود و بر اساس برآوردها بیش از 40 هزار نفر از نمایشگاه شانزدهم بازدید کرده‌اند.
ماشاءالله تابع‌جماعت مشاور وزیر و سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت نیرو در آیین اختتامیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی برق اظهار داشت: خوشبختانه بازدیدها از نمایشگاه سال جاری بسیار خوب بود و بر اساس برآوردها بیش از 40 هزار نفر از نمایشگاه شانزدهم بازدید کرده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه در پیک تابستان سال جاری نیز صنعت برق با نهایت تلاش توانست با ظرفیت آمادگی بیش از 98 درصدی ظاهر شود و کوچک‌ترین خاموشی را شبکه تجربه نکند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 100 درصد شهرهای کشور و بیش از 99 درصد روستاهای کشور از نعمت برق برخوردار هستند.

سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی‌ها آینده حامل انرژی به سمت مصرف برق خواهد بود و ما هر چقدر بتوانیم در این زمینه ظرفیت‌سازی کنیم، آینده کشور را در زمینه انرژی تضمین کرده‌ایم.

وی با اشاره به شرکت‌ها حاضر در نمایشگاه شانزدهم گفت: خوشبختانه از نمایشگاه شانزدهم استقبال بسیار خوبی شد و بیش از 378 شرکت داخلی و حدود 307 شرکت خارجی در نمایشگاه حضور داشتند، که این مسأله نشان دهنده ظرفیت بسیار بالای کشور ما در صنعت برق است.

تابع جماعت تأکید کرد: در نمایشگاه شانزدهم شرکت‌هایی از 21 کشور جهان از جمله آلمان، کره جنوبی، چین، سوئد، ایتالیا و...حضور داشتند.

وی ادامه داد: همچنین از نقاط قوت این نمایشگاه حضور بیش از 20 شرکت دانش‌بنیان بود که از توانمندی‌های بسیار خوبی نیز برخوردار بودند.

وی گفت: خوشبختانه در 15 سال گذشته هیچ گونه خاموشی نداشتیم و این مسئله بدون اهتمام فعالان این صنعت ممکن نمی‌شد.

منبع: پاون

نظر خود را بنویسید